Úspěšnost uzavření obchodu závisí na spoustě faktorů. Dejme tomu, že na vašem trhu je průměrná úspěšnost 10%. To neznamená, že musíte jednat s deseti klienty, abyste získali alespoň jednoho. Znamená to, že budete muset jednat nejméně s deseti klienty, pokud budete dělat všechno úplně stejně, jako vaše konkurence.
Nebo můžete pravidelnou část z vašeho pracovního týdne věnovat inovacím, optimalizaci procesů, zjednodušování reportů, diskuzi, které porady zrušíte, protože nic nepřinášejí, vylepšování call skriptů, ukládání opakujících se mailů do šablon, zaznamenávání vyjednávacích taktik, které můžete použít v budoucnu znovu...atd.
Jednou z nejdůležitějších součástí úspěchu v obchodu je zvyšování úspěšnosti. Tak jednoduché to je. Nechci vám nasazovat před víkendem brouka do hlavy, ale co si dnes odpoledne místo "koberečku" nad výsledky nebo dodělávání restů sednout, dát si kávu a zkusit rozjímat nad tím, jak si zjednodušit práci a zlepšit výsledky?