Říká se "Nejdřív to prodej, pak to udělej". Přesto spousta firem, startupů a lidí tráví celou věčnost nad vylepšováním nebo "pouze" vymýšlením produktů. Věří tomu, že vymyslí něco tak úžasného, že bez toho nebude moct nikdo žít. Vzrušující proces vymýšlení může (a měl bych napsat "musí") být značně ulehčen tím, že se už od začátku ptáte lidí, potenciálních zákazníků...všech, které znáte. Zda by si to koupili, za kolik, proč, proč ne, jak by to chtěli vylepšit atd. Nikdo nevytvoří skvělý produkt lépe, než zákazníci.
Obrázek se však týká ještě něčeho jiného. Když máte dobrý #sales , můžete opravdu uspět. Na trhu je spousta produktů na hony vzdálených od kvality, zdravých živin apod. Přesto jsou mezi nimi i market leadeři. Tzn. s horším produktem můžete být úspěšní i celé dekády! Otázkou je, jak jste s tím vnitřně spokojeni. Gary Vaynerchuk říká: "Nezáleží na tom, kolik vyděláváte, ale jakým způsobem vyděláváte".
Přál bych si, aby všichni lidé se skvělými produkty věděli, jak je skvěle prodávat a aby ti, co umí skvěle prodávat, věnovali své schopnosti smysluplným produktům. #obchod#prodej#startup#produkt#kvalita#motivace