Články
Jak se nejrychleji poučit z chyb
Vzali byste si za manžela/ku někoho, koho jste viděli jednou jedinkrát na večírku? Předpokládám, že ne..
Omluva za špatnou službu nezmění fakt, že to stálo za...
Vzpomeňte si, kdy se vám stalo naposled, že jste byli při nákupu zklamaní. Očekávání nebylo naplněno, byť jen z 10%.
Mít kontakty? Nebo je umět získávat? Co je lepší?
Mnohokrát jsem slyšel, že se někdo zná tam s tím ředitelem, majitelem atd. Na pohovorech se spoustu obchodníků prodává tím, že mají síť kontaktů (protože se to chce v inzerátech). Při tom všechny ty kontakty jsou často téměř k ničemu..
V obchodu je lepší vědět, proč nemám výsledky, než nevědět, proč je mám
Pivo už téměř nepiju. Když si ho #birell výjimečně dám, chutná mi. Neřeším, jak se tam ta chuť dostala, prostě z toho mám radost. V businessu a obchodu se ovšem tomuto způsobu myšlení vyhýbám..
Na světě je dost kritiky. Buďte tím, kdo povzbuzuje
Vidím to téměř denně a všude možně. Učitel kritizuje studenty, manager své lidi. Ve vláknech na internetu dneska nesmí chybět někdo, kdo se k tomu prostě musí vyjádřit a dotyčného "sestřelit".
Obchod není o přetvářce, ale lásce k lidem
Technologie mění svět i obchod. Na to, aby firma zjistila, kolik potřebuje benzinka doobjednat limonád, nebude třeba člověk, který má dnes na vizitce variaci slova "obchodník", ale dron nebo aplikace..
Program páteční porady: SMÍCH
Páteční "kobereček" je v kalendářích mnoha týmů. Léta jsem na tyto koberečky chodil a sám je pořádal. Vypozoroval jsem opakující se příznaky..
Co je víc? Telefon nebo člověk?
"Promiň, volá šéf, to musím zvednout..." Opravdu? Je Váš šéf snad tak šílený, že Vám utrhne hlavu, když mu zavoláte zpět později?
Volej předem i při 30 vteřinovém spoždění
Přesně takhle se cítí zákazník nebo váš kolega, když někam dorazíte pozdě a on o tom neví. Může to být jen chvilka a říkáte si, že vlastně o nic nejde..
Mít produkt je "plus", mít obchod je "must"
Říká se "Nejdřív to prodej, pak to udělej". Přesto spousta firem, startupů a lidí tráví celou věčnost nad vylepšováním nebo "pouze" vymýšlením produktů..
Jeden pohled prozradí kondici vašeho obchodu
Na to, aby člověk zjistil, že má nadváhu nepotřebuje podstupovat odbornou diagnostiku za tisíce korun..